În conformitate cu legislația actuală a Republicii Moldova în domeniul protecției consumatorilor și în conformitate cu art.14 din Legea RM privind protecția consumatorilor nr.105-XV din 13.03.2003 (Monitorul Oficial Nr. 126-131 din 27.06.2003) și art.22 din Hotărîrea Guvernului RM "cu privire la aprobarea regulilor de schimb al mărfurilor nealimentare și termenelor de garanție" Nr. 1465 din 08.12.2003 (Monitorul Oficial Nr. 248-253 din 19.12.2003) sunt stabilite următoarele reguli privind garanția, precum și schimbul și returnarea:

Garanție

Pikolinos Moldova sunt pantofi, genți și accesorii de înaltă calitate. Oferim o garanție pentru fiecare pereche în termen de 30 de zile. Confirmarea garanției este un cec de casă, un card de garanție al mărcii. Păstrați aceste documente pe toată durata garanției.

Garanția este valabilă numai în cazul respectării regulilor de exploatare și îngrijire a încălțămintei anexate la tichetul de garanție.

Garanția încălțămintei nu se aplică:

în cazul încălcării de către cumpărător a regulilor de exploatare și îngrijire a încălțămintei și în prezența deteriorării mecanice;

pentru piese de schimb (branț, șireturi, umflături, accesorii și altele);

nu este un defect de producție căptușeală din piele vopsită, deoarece utilizează coloranți naturali.

Reguli de schimb și returnare

Returnați pantofii noi. Schimbul produselor de calitate corespunzătoare.

Consumatorul are dreptul, în termen de 14 zile, să solicite vânzătorului schimbul produsului de calitate corespunzătoare pe un produs similar, în cazul în care produsul nu s-a ajustat ca formă, gabarite, model, mărime, culoare, sau din alte motive nu poate fi utilizat conform destinației.

Cererea consumatorului în schimbul produsului sau rambursarea valorii acestuia se realizează, în cazul în care produsul nu a fost utilizat (salvate aspectul, umpluturi, aspectul din fabrică , dacă este cazul, proprietățile de consum), precum și un bon de casă sau un alt document, care confirmă faptul cumpărării, eliberat consumatorului împreună cu marfa.

Dacă produsul necesar pentru schimb nu este disponibil, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vânzătorul este obligat să restituie costul produsului.

În cazul defectelor de producție sau a neconcordanței bunurilor comandate primite, plata livrării se face din contul întreprinderii. În cazul returnării bunurilor de calitate corespunzătoare achiziționate utilizând opțiunea de expediere, cumpărătorul rambursează costul de expediere.

Cum să schimbați bunurile:

Găsiți produsul cu mărimea dorită în magazinul în care ați achiziționat produsul, într-un fel:

vino la magazin și cere vânzătorului mărimea dorită;

sunați la magazin și întrebați despre mărimea dorită;

găsiți produsul în catalogul magazinului online, pentru care trebuie să mergeți la Catalogul Produsului, să marcați în filtrul "prezența în magazin" și să vă asigurați că produsul dorit este prezent. Puteți rezerva produsul dorit în magazin pentru a efectua schimbul (rezervarea este valabilă în cursul zilei curente). Citiți mai multe despre opțiunile de rezervare

Returnarea încălțămintei de calitate slabă. În cazul returnării încălțămintei de calitate slabă:

- pantofii trebuie să fie curați;

- pantofii trebuie să aibă toate componentele;

- pantofii trebuie să fie ambalați în cutii personalizate de marcă;

- nu este permisă aplicarea etichetei proprii pe pantofi sau cutii (etichete de preț etc.);

- este necesară confirmarea vânzării prin intermediul rețelei de vânzare cu amănuntul (mărfuri, cec de casă);

- pantofii, care au fost în reparați, nu sunt acceptați pentru returnare.

Prin achiziționarea de bunuri în magazinul Pikolinos Moldova, acceptați și sunteți de acord cu Termenii și condițiile de garanție de mai sus și cu Termenii și condițiile de schimb și restituirea mărfii.

Serviciul de schimb și returnare a mărfurilor funcționează zilnic între orele 09: 00 și 20:00 la numărul de telefon +373 (22) 232 186.